Większy kontrast
  • a
  • a
  • a
  • -
  • +

Social media w promocji wydarzeń (02.12 i 16.12)

Następnym tematem warsztatów TOOLBOX* będą media społecznościowe– dla młodzieży, dla osób z organizacji i społeczników, słowem – dla wszystkich, którym ta wiedza może się przydać.
*Toolbox to inaczej narzędziownik – postaramy się jak najbardziej praktycznie podejść do planowanych tematów.

2 i 16 grudnia 2017  – Media społecznościowe w promocji wydarzeń
4 bloki szkoleniowe po 3 godziny

miejsce: COK „Perełka” (ul. Studzienna 6)
prowadzący: Oscar Rak
Zapisy: telefonicznie pod nr 32 775 20 53 lub mailem: cok@gcop.gliwice.pl

Prosimy o przekazanie znajomym, wolontariuszom, innym społecznikom – niech skorzystają z naszej propozycji!

Blok nr 1: 2.12 godz. 9:00-12:00. Uczestnicy poznają podstawy, na których powinna opierać się kampania promocyjna wydarzenia w mediach społecznościowych.

Każde wydarzenie, bez względu na swój charakter i specyfikę, powinna poprzedzać odpowiednio skonstruowana i przeprowadzona kampania promocyjna. Doskonałą przestrzenią do promowania wydarzeń, są media społecznościowe. Od czego zacząć? Jak zaplanować kampanię w social mediach? I o jakich elementach nie można zapomnieć, aby organizowane wydarzenie odniosło sukces? Podczas tego bloku warsztatowego uczestnicy poznają podstawy, na których powinna opierać się kampania promocyjna wydarzenia w mediach społecznościowych.

Blok nr 2: 2.12 godz. 13:00 – 16:00 Praktyczne aspekty działań związanych z przeprowadzaniem kampanii promocyjnej wydarzenia w social mediach. Jakie są praktyki związane z organizacją tego typu kampanii oraz jak przeprowadzać poszczególne działania.

Media społecznościowe rządzą się swoimi prawami i aby z sukcesem przeprowadzić wszystkie etapy kampanii promocyjnej wydarzenia, trzeba przyłożyć dużą uwagę do każdej z jej składowych. Jakie są dobre praktyki związane z organizacją tego typu kampanii? Jak przeprowadzać poszczególne działania i jakie metody sprawdzają się najlepiej? Podczas tego bloku poruszone zostaną praktyczne aspekty działań związanych z przeprowadzaniem kampanii promocyjnej wydarzenia w social mediach.

Blok nr 3: 16.12 godz. 9:00-12:00. uczestnicy zapoznają się z najbardziej przydatnymi narzędziami i nauczą się podstaw ich wykorzystywania w praktyce.

W przeprowadzaniu działań promocyjnych nieocenioną pomocą są różnego rodzaju narzędzia, które można wykorzystać by kampania była bardziej atrakcyjna i dotarła do szerszego grona odbiorców. Podczas tego bloku warsztatowego, uczestnicy zapoznają się z najbardziej przydatnymi narzędziami i nauczą się podstaw ich wykorzystywania w praktyce.

Blok nr 4: 16.12 godz. 13:00 – 16:00 bloku warsztatowego uczestnikom przybliżone zostaną nowoczesne narzędzia z powodzeniem wykorzystywane do promocji wydarzeń. Omówione zostaną możliwości jakie stwarzają i ich zalety.**

Przy promocji wydarzeń warto iść z duchem czasu i korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań. Jakie są najnowsze trendy w tej dziedzinie? Z czego warto skorzystać by jak najlepiej dotrzeć do odbiorców i zainteresować ich swoją kampanią? Podczas tego bloku warsztatowego uczestnikom przybliżone zostaną nowoczesne narzędzia z powodzeniem wykorzystywane do promocji wydarzeń. Omówione zostaną możliwości jakie stwarzają i ich zalety.

print

Udostępnij: